Web plný inspirace pro Vaše velké věci - vynikající recepty nejen od skvělých šéfkuchařů, návody, tipy a rady. Inspirace, díky které dokážete i z obyčejných věcí udělat pořádně velkou věc pro Vás i Vaše blízké. Vše vyrábíme tak, abyste dokázali vytvořit a prožít velké věci a právě proto Vám přinášíme tento web. Váš Schneider, výrobce kvalitních uzenin. S námi dokážete velké věci!

Novinky a súťaže

 
 

Ako to celé začalo? Už v septembri 2016 sme mali stretnutie s kreatívnymi agentúrami, kde nám boli predstavené návrhy televíznej kampane. Prebehlo viacero interných diskusií, kedy sme zvažovali príbeh reklamy, spojenie s našimi výrobkami, jej účinnosť na našu cieľovú skupinu či jej zapamätateľnosť a odlišnosť od množstva reklám, ktoré dennodenne v televízii vídame. Keďže sme si chceli byť istí, že urobíme správne rozhodnutie, rozhodli sme sa zrealizovať skupinový prieskum zameraný na naše dve cieľové skupiny. Dva finálne koncepty reklamy sme v decembri ukázali našim hlavným spotrebiteľom - ženám – mamičkám vo veku 30-55 rokov a novej cieľovej skupine mladých ľudí vo veku 20-29 rokov. Prvý koncept reklamy bol tradičnejší a vychádzal zo vzťahu medzi dieťaťom a rodičom. Druhý koncept sa týkal prvých raňajok, ktoré pripravujem mladý zaľúbený chlap svojej novej priateľke. Prieskum nám potvrdil, že obe cieľové skupiny sa viac prikláňali k nami preferovanému druhému konceptu. Z hodnotenia konceptu oboma skupinami vyšlo, že pochopili posolstvo, že značka Mecom je tu už dlho ako súčasť našich domácností, že máme nové obaly a sme moderní a hraví.

Dôležitým krokom bol výber hercov a lokality, kde sa reklama mala natáčať. Bolo nám predstavených niekoľko mladých chlapov i žien, ktorých kastingové videá sme si pozreli a po spoločnej diskusii zvolili víťazov. Cieľom bolo vybrať pár, ktorý bude pôsobiť mlado, ale nie drzo, dvoch ľudí, ktorí sa k sebe budú hodiť aj výzorovo a zapadnú do nášho príbehu. Mená hercov neprezradíme  ;) Pri výbere vhodného miesta na natáčanie sme sa zamerali najmä na kuchyňu v danom byte – aby vyzerala, ako kuchyňa mladého chlapa, ktorý ale na druhej strane chce zapôsobiť na ženu, a teda nemohla byť zanedbaná, no ani prázdna v zmysle, že sa v nej nikdy nevarilo :)

Po konečnom výbere hercov a lokácie sme sa ocitli „na pľaci“, kde sa stretol obrovský tím ľudí - od režiséra, osvetľovačov, zvukárov, kameramanov, technikov, fotografa až po štylistku, ktorá hercov obliekala a maskérku, ktorá ich upravovala. Súčasťou tímu bola taktiež foodstylistka, ktorá pripravila pekné chlebíčky (museli byť ale uveriteľné, že to urobil mladý chlap), ktoré môžete vidieť priamo v reklame. Reklamu režíroval Max Turek, ktorý má za sebou už natáčania pre značky Škoda, ČSOB, Tatra banka a iné. Natáčanie 20 sekundového spotu trvalo takmer 12 hodín, kto by to povedal, však? :)

Ďalší týždeň sme sa stretli s celým produkčným tímom a prešli si prvú verziu reklamy, urobili menšie úpravy a vybrali hlas, ktorý nám reklamu nahovoril. Hlas v pozadí reklamy sa volá „voice over“. Vypočuli sme si viacerých slovenských hercov a zhodli sa na mene Matúš Krátky. Dva dni na to sme sa stretli v nahrávacom štúdiu, Matúš dostal text a ani nie za polhodinku sme mali nahratý hlas do reklamy. Na poslednom stretnutí pred finálnou verziou reklamy sme si odsúhlasili zladenie hlasu, hudby a obrazu reklamy dokopy.  Celý nápad reklamy ako aj jej zrealizovanie zastrešila agentúre Zaraguza, ktorej sa chceme poďakovať za skvelú, pohodovú a inšpiratívnu spoluprácu :)

Do popredia našej reklamy bola zvolená saláma Kalinka, ktorú určite ako správni fanúšikovia Mecomu poznáte. Kalinku vyrába Mecom ako jediný  výrobca na Slovensku a história jej výroby siaha až do roku 1985. Práve preto je hlavným výrobkom našej marketingovej komunikácie.

Fotky z natáčania a nahrávania voiceoveru:


TV reklamu si môžete pozrieť aj tu:

späť

Sdílet

Podeľ sa o tento recept so svojimi blízkymi a priateľmi!